Ek gıdaya geçeli 20 gün oluyor ilk başta herşey çok güzeldi kaşıkla severek yiyordu ama 3-4 gün önce babadan nezle kaptı sanırım burnu birden akmaya başladı ve o günden beri kaşık ile birşey yedirmek ölüm ağzını kitliyor açmıyor başına gelip de çözüm bulan anneler var mı 😭