Esra1965 Kızlar 41 günlük gebeyim geçen hafta öğrendim anca yarın için randevu aldım . Gittiğimde kalp atışı duyabilir miyim yoksa sadece kese mi görünür bilen var mı ?
KFeyza_ Esra1965 39 günlüğüz şuan 5+4 günlük daha önce bi kürtaj olduğu için erken gittim dr 5+0 da kese görüldü bebek ve kalp atışı için gideceğiz 10 gün sonra
beyzosunmelegi Esra1965 sadece keseyi görebilirsiniz diye düşünüyorum o zaman ben 4+4 ken görmüştüm keseyi 6+1 ken kalp atışını
Esra1965 KFeyza_ benim de daha önce bi kürtajım oldu 7 haftalıkken kalp atışı yoktu bebişin. 6 ve 7. Haftalarda gittiğimde gelişim başlamış ama hareket yoktu daha önce duyamadığım için sormak istedim . Teşekkür ederim
KFeyza_ Esra1965 inşallah bu seferki sağlıklıdr korkma rabbimize inan ve güven herşeyi veren alan allah teslimiyet içinde ol 🌺🌺 inşallah güzel haberleri alıp buraya yazacaksın
Esra1965 KFeyza_ ay feyza buna çok ihtiyacım vardı şimdi gidiyorum hastaneye inşallah akşama yazarım hayırlı haberleri 🥰🥰💜
Esra1965 KFeyza_ Çok iyi görünüyor dedi 6 hafta 1 günlük şuan kese de gayet sağlıklı görünüyor falan dedi haftaya kalp atışlarını duymaya gideceğiz inşallah 💜❤️
KFeyza_ Esra1965 çok iyi çok sevindim canım inşallah isteyen bekleyen herkes duysun görsün 🌺🌺🌺 çok mutlu oldum
Esra1965 Melos066 bugün 6.haftadayız arkadaşım. Haftaya perşembeye 7 haftalık olacağız o zaman tekrar gideceğim