Selam eleykum herkese 40.1 gün hamileyim ayni durumda doğum yapan varmi dün hastaneye gittim 1 hafta yani 41 haftaya kadar bekle dedi kasiklarimda agri ayaklarimda sis var 41 haftaya kadar doğum yapmasam kontrol altına alacaklarmış normal doğum yapcam diye düşünüyorum korkumda var sizlerden bilgi alabilirmiyim önceden çok teşekkür ederim