Sevvalll42 her kadında farklı canm her ay yumurtlama olacak diye bisey de yok düzenli adet oluyorsan 10 15 gün içinde adetten sonra olmazsa olmaz ben genelde adetten sonra 8.gun yumurtlama yaşıyordum trendyolda laboquik diye sanırım Bi test vardı 20li yanında gebelik testi gönderiyorlar ondan alıyordum iki çizgi de aşırı koyu olması gerekiyor