ozgekader Nazlikaya19 genelde devletten o bölüme randevu bulmak zor oluyo hatta doktorlar doluluktan özele yönlendiriyo
ravzae Nazlikaya19 ben perinatoloji de yaptırdım devlette 1400₺ para ödedim şehir hastaneleri ücretsiz yapıyor ama ya kadın doğum bakıyor yada radyoloji uzmanı