Ayce_guler07 Merhabalar sevgili anneler 18 nci haftada tetenoz aşısı olan varmı acaba aşı olmayınca bebeğe bir zarar olurmu 🙏🏻
Seymaaa- Ayce_guler07 bende olup olmamak arasında kararsızdım ama sağlık ocağında ki ebe tetenozun tedavisi olmadığını her hangi bir ameliyat durumunda risk olmaması için yapılmasını istedi 2 dozunuda oldum
Yaprakdokumuseverr Ayce_guler07 Ben olmadım ilk hamileliğimde doktorum kendi tercihin demişti. Sezaryen oldum sorun yaşamadım.
Seymaaa- Ayce_guler07 aşı yeri ağrı yapar bir kaç gün dediler onu bile yaşamadım ben bir sıkıntı olmadı
Elenor Ayce_guler07 20. Haftada ilk dozu 24. Haftada 2. Dozu olmuştum herhangi bir sakıncası yok bende kol ağrısı olmuştu.. normal doğum da ya da sezeryanda farketmez metal kullanılıyor ister istemez normal doğumda kesi atılırsa ya da yırtılma olursa dikiyorlar o yüzden olmanızı tavsiye ederim ben bir kaç dr ve ebeye danıştım hepsi olmam gerektiğini söyledi şimdiden kolaylıklar sağlıkla inşallah 🙏
KsedaGG Ayce_guler07 bebeğe zararı olan bir şeyi doktorlar tavsiye eder mi hiç. Bence buradaki annelerden çok doktorunuza güvenin bu konuda
mucizem0111 İlk oğlumda 20. Haftada çağırmışlardı şimdi sağlık ocağımı değiştirdim burdaki hemşire 20 haftada yapalım ama bebiş hareketlerini hissedersen daha erkende gelebilirsin dedi 19 haftama gircem yarın bu aralar gitmeyi düşünüyorum
elifsen Bence burada yorum yapıp ben yaptırmadım bir şey olmadı Bebek’te ben de çok iyiyim diyen Ordunaryus profesörlere kulak asmayın. Sizin ve bebeğinizin sağlığı için çok önemli bir aşıdır çünkü tedavisi yok.
ozgekader Ayce_guler07 ben 18+1 de oldum aşımı bence olmalısın tabiki senin fikrin ama olmanda fayda var 😊
Ayce_guler07 ozgekader kensi doktoruma sordum aşı olmanda fayda var dedi onun için olmayo düşünüyorum teşekkür ederim açıklamanız için
Yaprakdokumuseverr DOKTOR BİLE OLMAMA SEÇENEĞİ sunuyor. Herkesin kendi bedeni kendi kararı. Olmayanlar olanlara bişey demezken olanlar olmayanlara neden sürekli muhalefet halinde acaba 😀