Seymaaa- Herkes Irsin beyi öneriyor ama çok yoğun olduğunu da söylüyorlar. 3 aydır Haluk beye gidiyorum gayet iyi şuan ama yolun sonu yaklaştıkça bir tereddüte düştüm
Ddem Seymaaa- evet yoğunluğu var ama randevu bulması kolay oluyor randevusuz gittiğinizde biraz bekliyorsunuz sadece haluk bey hakkında hiç bilgim yok bişe diyemiyorum o yüzden
Sila01 Hasan İpek de Çok iyi doktor Herşeyi Anlatıyor söylüyor en az Muayenesi 10 15 dakika Sürüyor Çok konuşuyor ama 😂 Eğlenceli doktor
Seymaaa- Gzdde0 muayene sigortalı 600 sigorta yoksa 700. Doğum 12500 diyorlar şuan ama ocakta tekrar zam gelecek büyük ihtimal
Poncik_Mom Seymaaa- bende Haluk bey takipliyim istiklalden sezeryanda çok iyi olduğunu duydum eşimin kuzenleri hep onda doğum yaptı eli çok hafifmiş bünyeye göre değişir tabi siz hala Haluk beyde misiniz
Nerisnefes Seymaaa- haluk beyin fiyatlarimi bu ve haluk bey cok iyi 2 arkadasimda dogumlarini kontrollerini hep kendisine yapti hata bi arkadasim istanbula tasinmisti dogum icin buraya gelmisti haluk bey icin
Seymaaa- Poncik_Mom evet hala Haluk beyle devam ediyoruz son 20 gün kala doğum için konuşacağız dedi bekliyoruz (:
Seymaaa- Nerisnefes Haluk beyin çalıştığı hastanede bu şekilde fiyatlar. Evet enerjisi davranışı falan gayet güzel kontrellerimizi o yaptı inşallah doğumuda öyle düşünüyoruz.
Poncik_Mom Seymaaa- bizde dün gün aldık Haluk hocadan 5 Ocağa 😃 pamuk gibi sakindi ben çok korkuyorum ilk gebeliğim çok rahatlattı beni 🥰 altonkozada yapıcam doğumu
Seymaaa- Poncik_Mom evet hep öyle sakin rahatlatıyor insanı o hali (: hakkınızda iyisi olsun inşallah sağlıcakla alın kucağınıza miniği 🌸🤲🏼