Tazenannee artışlarınız bana normal geldi bence kendinizi üzmeyin dua edin. İlk gittiğimde kese görünmediği için banada doktor dış gebelik olup olmayacağını anlamak için kan vermen gerekiyor dedi.Artışlarım güzel olunca gebelik var dedi.Kalp atışını da 6+1 de duydum o yüzden sizde bekleyin inşallah güzel haberler duyacaksınız