ceren2605 Sezeryani kaça verdi ben tam 36 yim 11 Aralık 37+5 e gün verdi ama 15 Aralık 38+2 de olablr dedi durursa heralde 15 inde gderim.Serklajliym en geç 38 gbi alınması lazm,gelisimide bi tık önde daha fazla beklemenin anlami olmaz diyorlar ama geç tarihe verilen sezeryanlari görünce erkenmi aceba dyorum.