Altın altın altın😍 eşim aylık otomatik ödeme olarak bana bi çeyrek kadar para atar maaş gibi süreklidir o bana o yüzden kendi de unutur o parayı, ben ya çeyrek alırım yada bi ihtiyacım varsa gram alırım kalanını harcarım, şükür 3 yılda 5. Bileziğimi yapıyorum şuan, altın bende aşk gibi bişey almadan duramam🫠