Ben istisna olayım o zaman😇23+0 hamileyim oğluşuma ve bebeğim hep aşşğılarda ve çok hareketli,ben de diyorum oğlum evladım karıştırma oraları🥴ama yok o bütün vücuduyla oralarda eli ayağı alttan çıkacak sanki sürekli tuvaletteyim🙃2gün önce dr usg bakarken külot lastiğimi eliyçe çeti aşağıya bakmak için o kadar aşğılarda yani bende göbek deliğine doğru bakar sanıyordum🙂ayrıca plasentamda aşağıda