Tuubaaa Erelerel1 Silvan’da yasıyoruz, burda hastane imkanı olmadığından Batman Dünya hastanesi Halil Kazgan a gidiyorum. Memnunum, detaycı cihazları vs oldukça güzel. Özel kliniği olan Ercan beyi de çok duydum 👍
Sarella Erelerel1 ben Medikalpark Kemal çoşkuna gidiyorum bir çok kişi oraya gidiyor işinde çok başarılı Emire Oğuz var onada gittim çok tatlı ilgili Türkan var onunda çok methini duydum Yani genel olarak Medikalpark doktorlarını tavsiye ederim
Burcuuuercin Hastane olarak bilmiyorum ama doktor olarak ben Ercan Kayacan’a gidiyorum çok iyi bir doktor çok da memnunum😊 özel kliniği var. İnstagram sayfasından da takip edip bilgi edinebilirsiniz.
Erelerel1 Sarella teşekkür ederim ☺️ doğum ücretleri hakkında bilginiz var mı ? Ben orda yaşamıyorum ama eşimin ailesi Batman’da olduğu için doğumu orda düşünüyoruz
Burcuuuercin Sarella Kemal Çoşkun çok yoğun bir doktor ilk iki ayımda bende gittim ama muayenesi çok hızlı kilo tansiyon ölçümleri yapmıyordu 5 dk içinde bitiyordu yoğunluğundan dolayı çok zaman ayırmadığını fark ettim. Şimdi ki doktorum çok ilgili ve bilgilendirici muayene ediyor.Kliniği temiz hemşireleri çok yardımcı oluyor.Kendisi de dili tatlı kendi tatlı bir beyfendi 😄 Ercan Kayacan beyin reklamını yaptım resmen😬😬
Tuubaaa Erelerel1 sezeryan Doğum 1000-1500 arası, normal 750 diye hatırlıyorjm hastaneye aradığınızda ücretler hakkında Bilgi veriyorlar.
Sarella Erelerel1 valla hiç bilgim yok 2. Doğumun olcak orda ve hatırlamıyorum ve yanlış Bilgi vermek istemem ☺️
Doga_deniz Kızlar peki detaylı ultrason yapan hastane var mı batmanda. Ben medikalparkta türkan hanıma gidiyorum ama ultrasonu iki boyutlu geçen sefer de sormadım var mı yok mu diye
bibik Doga_deniz medical de detaylı ultrason var ama öyle çok aşırı uzun sürmemişti benimki bi 10 dk falan bakıldı sonra bi çıktı verdiler onu alıp türkan hoca ya götürdüm. Değerlendirip herşeyin yolunda olduğunu söyledi ☺️ Ücreti de 25 tl falandı galiba.
Doga_deniz Bu arada batman medicalpark türkan hanım çok rahat insanı telaşlandırmıyo gerekli gereksiz test ıvır zıvır istemiyo insanı panik etmiyo. Ben memnunum gidecek olan varsa
Erelerel1 Doga_deniz bizde medicalde düşünüyoruz sezeryan istiyorum ben normal yapamam 🤦♀️Doktorlar isteğe bağlı yapıyorlar mı acaba?
HasretEmre Bi medical de emire hanıma gittim çok yoğundu ve cihazı eskiydi ama çokta ilgisiz değildi sadece hasta almak için aceleciydi pek ilgilenemedi ama ben zorla sorularımı cevaplattırdım 😊 daha sonra dünya hastanesine özge hanıma gittik ama cihazı dısında pek memnun kalmadım acıkcası ilgisizdi soru soruyorsun triplerde ha hastane olarak cihaz olarak daha yeni ama ben doğumu medicalde düşünmeye başladım bi kontrole daha giderim özge hanıma kızımın yüzünü göremedik çünkü belki bu defa görürüz onunn dısında emire hanımda devam edicem sanırım. Ayrıca dünya hastanesi normal doğuma 1650 dediler sezaryen 800 diolar batmanda sezaryen normale göre daha ucuz sanırım
HasretEmre Doga_deniz yeni taşındım bilmiyorum malesef ben istanbulda yaptırmıştım ama vardır mutlaka
Burcuuuercin Doga_deniz detaylı ultrason için Diyarbakır a gittim ben doktorum yönlendirdi. Batman’da yok diye biliyorum. Diyarbakır da gittiğim doktor da Ahmet Yalınkaya idi.30-40 dk süren bi ultrason muayenesi yapmıştı.
halimeaydin Ravzakbra cnm yüksel hoca ben hiç tavsiye etmem benim kürtaj imi o yaptı sağolsun ama dedik düşüğüm neyden kaynaklanıyor kan tahlili falan verdim bana dedi ki kan pihtilasmasindan düşük yapıyorsun .. ama devlet hastanesine gittim iki doktora diyarbakirdadaa tahlil verd im kesinlikle öyle kan pihtilasmam yokmuş ..
Doga_deniz Ravzakbra zilan hastanesi de mi batmanda ben sadece medicalle dünyayı biliyorum orda 🤷🏻♀️
Sarella Burcuuuercin Kemal bey ilgili aslında ben uzun kalıyorum valla Ama çok yoğun belki aralarda atlıyor 😁