Ftmklc58 merhaba bende bugün Üsküdar Zeynep Kamil hastanesinde yaptırdım; önce hastaneye randevu aldım haftamı kontrol edip nerden randevu alacağımı söylediler perinatoloji değil,kontrolden sonra açılan bir yerden randevuyu almaya çalıştım biraz doluluk vardı ama 2 gün sabah bakıp hemen aldım. Bugünde yapıldı çok temiz bir ortamda üç doktor tarafından incelendi ve 1 saate yakın sürdü 10-12 ultrason fotoğrafı ve bir rapor düzenlendi. En sonunda şeker yüklemesi içinde gün almamı söylediler 26. haftada da onu yaptıracağım, ben ilk oğlumda özelde yaptırmıştım asla bir fark yok tek eksisi eşiniz giremiyor ama şimdi düşününce çokta elzem birşey değil . Ben tavsiye ederim, memnun kaldım:)