eymenim_ sasha oğlumun kafası 2 hafta öndeydi ama doğumun çok zor olmuştu gerçekten kafası çıkmadı drler neden çıkmıyor dediler falan biriktiler başıma 18 saatte cikabildi😁 suaN 2.5 yaşında kafası büyük falan değil doğduğundan küçüktü
Cgllay sasha brnımdr öyleydı sordum doktora güldü bana öle düsündügün korktugun gibi bisi degil dedi.
ayseetncc Banada kafası biraz büyük iri bi bebek dedi doktor onun içinde kötü ya da sezeryan vs bi şey demedi 33 haftalık hamileyim
sasha eymenim_ yani bana da bu yüzden sezaryen öneriyorum diyolar, şimdi ben normal doğum diye direteyimmi yoksa sezaryen mi olayım bilemedim,
Cgllay sasha yooo ben 38+4 normal dogum ilerlıyoruz bende sexaryan icin sormustum doktorum güldü yani dedigim gbii o öle düsündügün gbii bisi degil dedi dogumu zorlastırır vs dedım de
Yasmnk Banada bir buçuk hafta kafası önde gidiyor dedi idrar tahlili ve kültürü aldı bir sorun yok dendi olabiliyor bazen testlerinizde sorun yoksa endişe etmeyin
sasha Yasmnk suyu fazlaymış şekeri falan kes dediler, çok şekerli yiyordum deli danalar gibi dolasiyorum evde su an