sehrengiz_8 Dilek-50 yo hiç de doğru sonuç çıkmıyor kese yuvarlaksa kız fasülye gibi ise erkek diyorlar yuvarlak kesemde nur topu gibi oğlan doğdu ve benim gebelik keselerimin hemen hepsi yuvarlakTı
ressamanne_ Dilek-50 ben sadece kese fıstık gibiyse kız yuvarlaksa erkek diye duydum oğlumunda yuvarlaktı😁
Pinark92 Dilek-50 cinsiyet tahmini yapan bir sürü arkadaşımız var burda onlar için sormuş kız yine linç yedi biri :)
mimar_anne Dilek-50 henüz çok erken ama Allah sağlıklı hayırlı bir evlat nasip etsin canım sağlıkla gelsinler hepsi 🌸
sehrengiz_8 ressamanne_ bana mı yanlış söylediler bilmiyorum o zamanlar hatırımda kesen yuvarlak kız olacak demişlerdi oğlum oldu 😁😁
dhbetul sehrengiz_8 forumdaki kese ve cinsiyetle ilgili başlıkların hepsini okudum tam tersi yuvarlaksa erkek 😂 fasulyemsi ise kız diyenler çoğunlukta 😂ama muhtemelen bir iligisi yoktur
sehrengiz_8 dhbetul hahha bana söyleyen kişi de yanlış biliyormuş demek ki uymuş aslında kese ile o zaman 😁😁 ama sağlıksız diğer gebeliklerimde de hep yuvarlaktı kese