svncgldgn Hamileyken tüylerinizi nasıl alıyorsunuz gerçekten çıldıracağım… Lazer yaptırmıştım öncesinde hamilelikle tüm tüyler geri geldi…
Polenmom svncgldgn ben de lazerliyim henüz çıkmadı ama beklemedeyim illa çıkarlar 😬 tek tük çıktığı içinde ağda öneriyorlar 🤷🏼♀️
svncgldgn Polenmom keşke tek tük çıksa baya da iyi bir lazerdi çok memnundum hamilelikle eski haline döndü maşallah 😔
svncgldgn Kuzeyozum al bendende o kadar napacağımı bilmiyorum ya bebekten sonra lazere kesinlikle döneceğim kesinlikle bende şuan aynı yarım yamalak jilet doğumda napacağım onu düşünüyorum 😐
mucizebebegimiz Bende 2 sene lazere gitmiştim şuan hamilelikle birlikte kol altı ve özel bölge tüyleri eskisi kadar olmasa da çıkmaya başladı ağdaya gidiyorum, sadece bacağımda tekrardan çıkmadı çok şükür lazer sonrası jiletle almayı önermiyorlar
LavinsMom Jilet 💃 aslinda hamileliyin basinda tuyum olmayan yerden bile tuyler cikarmistim 😂 o zaman napicam diye deliriyordum ama gecti o. Cikmiyor dokuldu sanki. Simdi ihtiyac olan yerleri venusluyorum. Hem rahat hem gormedigim yerleri yaparken kendimi kesmiyorum
Birsen56 Bende 2 sene lazere gitim tüp bebek yaptım üst bacağım geri geldi koltuk altı genital ve alt bacak tek tük var onlarıda 1 kere aldım çok çabuk gelmiyo halende eldivenle ala biliyom 5 ayıma girdim galiba ilerde zorlancam nasıl yapcam kara kara düşünüyom 2iz gebeyim doğum ne zaman olur beli değil erken yada zamanında ona göre bakcaz 1 çare sine
svncgldgn Birsen56 ikiz gebelik daha bir zor Allah yardımcınız olsun, bunun çözümü ne gerçekten bilmiyorum doktordan da çekiniyorum kıllı tüylü karşısına çıkamaya 🥲
Birsen56 svncgldgn amin cümlemizin allah yardım edecek okonudada inşalah biz herieyin üstesinden geliriz evel allah