Arsmngmz şuan 20+2 yiz hergün hissediyorum cnm bazen uzun sürüyor sık oluyor bazı günler daha az özellikle sırt üstü yattığımda hissediyorum ama eşim hala hissedemedi birazdaha büyümesi gerekiyor bebişin 200 300 gr bebeğin kasından gücünden ne olcak kuvvetlendikçe büyüdkçe bebişler daha çok hissedilcez☺️ son aylarda yeri dar gelince bu sefer rahatsız etcek derecede oluyor 3 kilo bebeğin içinde döndüğünü debelendiğini düşünsene bu sefer hem güzel hem zor bir dönem oluyor😅👶🏻🙏