busraoz0811 Kızlar dün doktora gittim bebek 2600 grammış. Geriden geliyomus bu durumu yaşayan var mı ve bu kilolar da doğum yapan var mı bi sıkıntı yaşadınız mı? Biraz kafama takıyorum da.