01180322 Avent mi nuk mu baby dream mi . Kullanan annelerden yorum alabilir miyim. Biberon için bı nuk bı avent 0-6ay hediye geldi ama emziği hangisini alacağımı bilemiyorum
Ahsksdk 01180322 kesinlikle avent tutmayan bebek görmedim yeğenlerim hep onunla büyüdü arkadaşlarımın bebekleride öyle çok memnunlar bende direkt onu alıcam
Syda78 01180322 ben normal olanından aldım night gece kullanım için sanırım ama bence ayrı ayrı almaya gerek yok ☺️
Polenmom 01180322 kauçuk uçlular, sanırım yurt dışındasınız oralarda daha çok rağbet görüyor aslında 🫠 biz Danimarka dan yanlış hatırlamıyorsam 5-6 € ya temin etmiştik
01180322 Polenmom evet bnde almamyadayim ama ilk gebeliğim olduğu için hiçbir bilgim yok🥹genelde avent nuk duyuyordum o sebeple sormak istedim. Biberonu iki markanın da var ama emzikte arada kaldm
Polenmom 01180322 aventte çok tavsiye ediyorlar ben sırf görüntü olarak beğendiğim ve kullananların çok memnuniyet dile getirdiğini duyunca bunları tercih ettim 🌸