ben ureaplasma pozitif çıktım test sonucu esim negatif, 1 aydır geçmeyen idrar yolu enfeksiyonu vardı son çare bu testi yaptık ve pozitif çıktı. son 1 aydır neredeyse hıc ılıskıye gırmedık gırsek de kondom kullandık, doktor eşinde negatif sen son bir ayda umumi tuvaletten kapmış olabilirsin ilişki olmadığı için de bulaş olmamıştır dedi bilginiz olsun