Herkese selam. 40+4 teyim.
Sancılarım beş dkda bire düştü. Birazdan evden çıkacağız. Hepinizden dua istiyorum. Rabbim kızımı sağlıkla sıhhatle kucağıma almayı nasip eylesin. Bana da dua edin ilk bebeğim. Derin derin nefes alarak karşılıyorum sancıları. Kalbimde bir heyecan ve endişe hissediyorum. Ne diyeceğimi de bilemiyorum bana dua edin canım anneler olur mu? İsmim Emine 🍀