Semahumanur Merhaba 4 yıl önce katılmıştım buraya ve tekrar nasip oldu 2 hamilelik yaşadım tedavi ile ve tedavisiz hamile olduğumu öğrendim Allah’ıma çok şükür sürpriz oldu bizede 🥰
Mmeelliikkee Semahumanur hayırlı olsun sağlıkla kavuşun.. benimde 2. :) sağda polikistik .. soldan tutmuş demişti dr 3.ayda
Esmerim_0 Semahumanur başka ne problem vardı 3 düşügüm var dün doktorum polikistik over yumurtalıkta kist var ve kilo vermen lazım dedi
gizem-cbn Semahumanur bende aynıyım ilk ilişkide mi bilmem ama adet sonrası ilk yumurtlamamda hamile kaldım
Semahumanur Mmeelliikkee maşallah ne güzel sağlıkla alalım kucağımıza 🙂 valla ben doktora gitmedm tedaviyle okiyor die henüz düşünmüyordum olursa kendi olsun doktor işini ertelemistik ama oldu işte 🙂