19+4 günlük hamileyim, dün çok afedersiniz beyaz sarı renkte bir parça geldi hafif sancım da olunca korkup acile gittim. Acilde doktor spekulumla baktı çok yanım yandı, açıklığın yok sadece enfeksiyon dedi , bebekte bir sorun yok dedi ama içim hiç rahat değil aradan kaç saat geçti bir acı kanama vs yok ama bebeğime bişey olur diye korkuyorum. Daha önce yaptıran var mı?