Kızlar idrarda enfeksiyon yüksekti tek kullanımlık ilaç içtim 10 gün sonra tekrar test yaptırdım ama halá aynı üstüne birde kan çıktı. İdrar kültürü istedi doktor. Bu durumun bebege zararı oluyor mu birde antibiyotik çıkacak başıma. Enfeksiyonu geçen varsa nasil geçirdiniz?