Zilanozev evet doğum yapanlardanda bir şikayet duymadım. Hatta geçen hafta kan uyuşmazlığı iğnemi de tuzla devlet te oldum bunun için prosedür gereği yatış yapıldı bir 45 dk kadar kadın doğum servisinde bulundum gözlemleme fırsatım oldu ebelerin davranışları hastane temizliği iyiydi.