32 haftalık hamileyim kahverengi lekelenme vardı bu sabah bir haftadır regl ağrısı gibi ağrım da vardı hafiften bel ağrim da aynı şekilde karnım da asagida duruyormuş annem öyle söylemişti lekeyi de görünce korktum hastaneye gitmeli miyim doğum belirtisi mi bu