Can2su Kızlar 7 haftalık hamileyim kızlar lavaboya gittim kan yoktu sonra peöeteye 1 damla kan geldi sonra baktım kıpkırmızı olmuş ve kaşıdığım için kan gelmiş çok korktum normal mı ne kullanmalıyım doktora gitmelimişim
1palyaco Can2su bence gidin düşük önleyici iğne fitil veya hap verir. Dediğim gibi zaten her türlü kanama risk kırmızı daha bi risk olarak görülür . Keşke dememek için gidin .kesin kaşıma yüzündense korkulacak durum yoktur.