Amargi_nes Biliyorsunuz artık beni kızlar. Lütfen dua edin 5 10 dakkada bi sancı basıyor. Lütfen dualarınızı eksik etmeyin hepinizden allah razı olsun
Amargi_nes Melike658 Hsynsedefcbn Hsynsedefcbn Sirvanaydiner Bsrakyc59 Bsrakyc59 Bsrakyc59 hepiniz çok sağolun. Gözüm bisey görmüyor şuan. Hala sancı çekiyorum 3 5 dakkada bi ebe açıklık yok bebek daha inmemiş dedi salak şey. Sancı çekiyorum hala bide kustum nasıl olcak böyle
Hsynsedefcbn Amargi_nes ooo hadi hayırlı haberler allah bi avazda kurtarsın darısı başımıza son 4 gün beklemedeyiz 39+3
Ek1207 Amargi_nes allah kurtarsın canım sağlıcakla gelsin inşallah. Ne olduğunu anlamadan doğurursun inşallah🙏🏻
Almanyagelini Amargi_nes Bende şuan aynı durumdayım😞 Suyum geldi diye hastaneye gittim, meğer nişanmış, hiç sanmazdım nişanın bu kadar çok geleceğini🙄 Açıklığım yok, NST’de sancı da görünmüyor, eve yolladılar beni, ama ben kıvranıyorum sancıdan🙈