Ayshenur Haftadayım limon büyüklüğünde ufakda olsa hareket hissetmem bu haftada normal mi dir yoksa gaz falan mı acaba ama hiç öyle değil gibi geliyor 😃
sehrengiz_8 Ayshenur kimileri hissettim diyor ama bebek çok küçük olduğu için bize imkansız gibi geliyor hisseden hissediyor gördüm böyle postları çok defa
seizetheday Ayshenur ikinci gebeliğimi de 18. Haftamda hissettim eğer hissediyorsanız her gün hissetmeniz gerekir ki bebek hareketi olsun şimdi hissedip 1 hafta sonra tekrar hissediyorsanız bence gazdır hisseden olabilir tabiki ama bana normal gelmiyor
Halilesma Ayshenur eğer zayifsaniz hissetmeniz çok mümkün bende ikinci gebeliğim 14 den beri hissediyorum baya baya şuan 21 haftalık dışardan bile görünüyor hareketleri 😇
Ozge_55 Ayshenur bnmde 2. gebelik ve hissediyorum orda bazen atıyor tık tık dıe canm 1. gebelikten snra daha çok hissediliomus ztn bnde şuan 13. haftadym
Ayshenur seizetheday her gün hissetmek için fazla büyük değil uzanırken ya da gece bazen küçük bir kıpırtı oluyor zıplama gibi yani
ravzae Ayshenur 16 dan sonra hissedilir diyorlar ama belki gelişimi iyidir falan bilemeyiz olabilir ama 18 den sonra asla durmuyorlar 😂😂
Halilesma Ayshenur 🙃 ya devamlı hissediyorsan gaz filan değildir olmayacak birşey değil çocuk hareketli sonuçta o haftalarda da
hunilimom Ayshenur bende o haftalarda hissetmeye başladım ama emin olamadım 15 de her gün net hissetmeye başladım