Omrebedel Allahıma bin sukur kizlar hamileyim 4 haftalik kasiklarmda surekli agri ve belim kirilacak gibi siddetli agrilarm oluyor normalmi acaba pazartesi doktora gidicem ozamana kadar siz tecrubeli annelerden yorum bekliyorm