Elfnur Merhaba kızlar kasım 13 de çatlatma iğnesi yaptırmıstım dün adet olmam gerekiyordu olmadım sabah ve akşam üzeri iki test yaptım. İkiside aynı marka sabahkinde hiç bişey yok akşam yaptıgım testte ise silik çizgi var. Anlayamadım kuruma çizgisi olsa ikiside aynı marka oldugu için ikisindede çıkar diye düşündüm kafam çok karıştı ya https://mutluresim.com/image/nxbbBS 
sehrengiz_8 Elfnur şimdi gebelik olsa iki testte de pozitif çıkması gerekirdi ama kuruma çizgisi için böyle bir durum söz konusu değil
Smy38 Elfnur Canim ben iğne vurulduktan 14 gün sonra ağrılar sancilar birazda kanama ile test auptim kopkoyu ikinci çizgi belirdi.ama ihtimal vermedim çünkü pıhtı skelinde kanama oluyordu acile gittiğimde öğrendik gebe olduğumu Beta çok yüksek cikmisti belki benimki iğneden önce oluşmuş olabilir.
Elfnur İkisinide dün yaptım. İkinci fotoda üstte olan testti sabah alttakini ise akşam üzeri yaptım. Ve bu testten adete yakın 3 4 tane daha kullandım aynı marka. Hiç birinde bu şekilde kuruma çizgisi olmamıstı bi an çok umutlandım bilmiyorum ya off
Pamiramsi Kuruma çizgisi ikisinde de çıkmak zorunda değil, bazı testlerde çıkar markanın aynı olmasıyla alakası yok :)
Elfnur Smy38 Ne guzel ya . Benim dün değil önceki gun ve dün açık kahve renginde kremsi tarzda akıntım oldu adet olcam sandım ama hala olmadım bekliyorum