Sevdanurr4 çok normal korkma bende de geliyor ama azaldı ilkine göre bebeğin yerleşiyor rahmine iyice çok normal kokulu akıntı olmaması ve kan olmaması önemli olan doktorum öyle demişti bana beyaz yumurta akı gibi ise çok normal ama yeşil sarı renkteyse enfeksiyon oluyor geçmiş olsun