Babyboy33 merhaba 34+3 üm.evet bundan sonra ona gidip doğumu da onda yaptırmak istiyorum inşaAllah🤗normalde güzwlyalıda takipliydim,Dr um da iyiydi ama hastane konusunda Medline daha çokstediğim için Medline da yapacak bir Dr arayışındaydım ,Medline daki Dr ların ücreti ile Hakan bey de çok bir fark olmayınca ona karar verdik ,hayırlı olur inşaAllah