Kızlar henüz cinsiyetimiz belli değil bir tane oğlum var ismi rahmetli babamın adı yani Tibet kız olursa buket koyacağız bunda bir sorun yok çünkü bu ismi ben seçtim ama erkek olursa babasi Timur ismini koymak istiyor ve ben bu isimde kararsız kaldım açıkcasi sağlıklı olsun ama kız olsun diyorum🤦😊sizce Timur ismi güzel mi ne düşünüyorsunuz?