Sevvalll42 Eğer hamileysek göğüs ucu hemen kararıyomu ucu kara ama 4 ay önce hamileydim kaybettim acaba ondan kalanmı yoksa hamileyim ondanmı hatırlamıyorum dünde bi bulaşığı zor yıkadım belim çok ağrıdı ilk hamileliğimdede öyleydi
Filiz_76 Sevvalll42 bence hamilesiniz diye benimde ilk hamileliğim göğsüm ve gogus ucum o kadar kara ki hamileliktedir çünkü daha önce yoktu 😀
Gulsah_09 Sevvalll42 benim 3. Aydan sonra kararma oldu cnm en basta olduyorsada fark etmedim.açıkcası
Ceku00 Sevvalll42 kararma belirti diye biliyorum benim göğüslerimde damarlar belirginleşmişti belirti olarak
Sevvalll42 Filiz_76 daha önce zaten yoktu ama 4 ay önce hamileydim ya acaba ondanmı kalma yoksa hamilemiyimki
Sevvalll42 Ceku00 doğrudur bakalım dün ovülasyonun 12. Günüydü test yaptım çıkmadı yarın adet günüm 14. Gün olcak ovülasyonun olmazsa gecikmesini beklicem