Bana da dedi cuma günü 33. Haftada. Şimdiye kadar bir şey yoktu detaylı da falan da bir şey görünmemişti. Perinatolojiye yönlendirdi o da onayladı genişleme var diye doğduğu zaman kakasını yapmasını bekleyin beslemeden önce dedi.Genetik tarama testi istedi. Bir de kan testleri genetiği verdi eşim ilk ondan istedi onda çıkarsa benden de alınacak.Kan için gidemedim daha. Sağlık ocağında yapılıyor mu o test bilmiyorum. Araştırılıyor şuan için hafta da 1 kontrol denildi cuma randevum var tekrar. Olumlu düşünmeye çalışıyorum. İnşallah bir sorun çıkmaz internette herşey yazıyor bakmamaya çalışın. Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲 🥺