Asla tavsiye etmiyorum. Çünkü randevusunu aldığınız doktor bakmıyor. Asistan bakıyor. Sonra aymı kişiye randevu alsanız bile odasında yine farklı bir doktor ve farklı bir asistan oluyor. Doktorlar ilgisiz klasik ters ters cevap veren devlet hastanesi doktorları. Ayrıca doğum ile ilgili de odalar tek kişilik değil maalesef minimum 2 kişilik diye biliyorum. O da tabi 2 kişiliğe denk gelirseniz artık. Tepecik gibi 6 kişilik değil en azından ama orada durumlar böyle ..