Basakalya 40+2 haftalık gebeyim ama ne su , nişan yada sancı yok ne yapmalıyım biliyorum artık dua eden kızlar bugün doğum sancım gelsin..
Mothertea Basakalya tam bu tarihte sezaryen olmuştum ilk oğluma gelmemişti bir türlü 😍 umarım sağlıkla hayırla kavuşursunuz