2bebislianneee Kızlar çok yoruldum çok ağırlaştım 16 aylık bir de oğlum var üstüne bir de soğuk aldım oğluma da bulaştırdım günler geçmiyor bitmiyor çok zor son günlerrrr birbirimize dua edelim sağlıkla kurtulalım bu durumdan 🥹💕
Minnakkurabiyeveannesi27 2bebislianneee ayy aynı şekilde bizde de durumlar aynı 19 aylık oğlum var ve şuan 38+6 yım resmen ölüm gibi ağır geçiyor ben sezeryanim normalde cuma doğumum var ama inanın mahvoldum
bedriyetasdibi 2bebislianneee ayy bende aynı durumdayım bide henüz 34+5 günler geçmiyor iyice ağırlaştım ve 20 aylık bi oğlum var benimde. Rabbim cümlemizin yardımcısı olsun inşallah bir avazda sağlıkla doğuralım. Birbirimize dua edelim inşallah.🤲🏻🫶🏻
Duru_10 2bebislianneee Allah kolaylik versin hepimize hayırlısıyla saglikli sekilde kucagimiza alalim bebeklerimizide. Bende 38+5im 4yasinda kizim okulda bogmaca bulasmis hasta esim hasta gurbette tek basima bebis ne zaman doğacak belli degil hic gucum kalmadi sanki her anlamda 🥺
2bebislianneee Minnakkurabiyeveannesi27 Rabbim yardımcımız olsun kolay geçirsin. Benim belirli günüm de yok normal olduğu için hiç geçmiyor ne olacak nasıl olacak bilmiyorum ilki de zor oldu. Diyorum hayırla olsun da bir şekilde srtık çok yoruldum. Aynı cümleleri tekrarlayıp dururum şimdi başka cümle yok çünkü şu an 😄 doğduktan sonra da zor olacak ama canım hafifleyecek en azından diyorum
Minnakkurabiyeveannesi27 2bebislianneee evet bende öyle diyorum doğduktan sonra Allah büyük diyorum iki tane üst üste çocuğu olanlarda asıl o zaman zor bırak şuan karnında iken keyfini çıkar diyorlar ama olmuyor gerçekten küçük bir tane daha bebek varsa evde sürekli ilgi istiyor kucak istiyor insan ona haksızlık yapıyor yetemiyormus gibi hisssediyor rabbim hepimizi de sağlıkla kurtarsın inşallah
2bebislianneee Minnakkurabiyeveannesi27 kesinlikle öyle bu şekilde onunla ilgilenmek de çok zor kendi derdine düşüyorsun. Canım hafif olursa zor olsa da rahat kalkıp otururum inşallah. 27 yazıyor ya antepten misiniz ben de antepteyim 😃
2bebislianneee bedriyetasdibi evet benimki de 35 de başladı ağırlaşma yalancı sancılar geçmeyen günler. Rabbim yardımcımız olsun sağlıkla alalım bebişleri 🎈☺️
bedriyetasdibi 2bebislianneee aynen öyle zaman azaldıkça günler geçmiyor sanki birde normal doğum hiç bişey belli değil bakalım ne zaman gelecekler. Amin inşallah 🤲🏻🎈