Tüp bebeğe başlıyoruz kızlar doktor hastane araştırması içindeydim şimdi hersey tamam ama gelecek ay adetin 2. Yada 3. Günü mü gidilecek bizden neler istenecek süreçleri yazabilir misiniz? Birde sgk raporunu çıkartıp mı gidelim? Yoksa hastane den mi çıkarıyorlar