Ttttttttttttt normalde zorunlu sezeryan oluyormuş sadece ben tüp bebektim özeldeki doktor normal doğum dedi ama devletteki doktor sezeryan yapalım dedi normal doğumda devlette ebeler yaptırıyor bizim burda 2 doktor var sadece kadın doğumda yetişmiyor artık o yüzden giremiyorlar