Ozge_77 Masalll_26 cok soguk geldı bana. doktr olarak begenmedım. İlgisizdi. Hakan yakuta gıdıyrm. Cok sevecen ve cok ılgılı
Masalll_26 cokbilmismom nasıl doktor peki ? Canım ben cihan beye gittim şimdiye kadar 11 . Haftamdayim