Gulieffamm ya degisiyo kişiden kişiye herhalde bazıları çok kolay kalınıyor diyo hiç adet görmeden kalanlar bile oluyo , ben boş gebelik dusugu yaptım 10 11 haftalikken 19 temmuzda Bi regl korunun dedi doktor öyle yaptık şuan korunmayı bırakalı 3 ay oldu olmadi daha şuan 3. Reglimi oluyorum 🤷♀️