ElifKarata yaaa hayır birşey bilmekle ilgili değil de, hani kuzey anlam olarak kerem den uzak biraz, kıvanç sahibi olmak ve kerem sahibi olmak ikisi de birer erdem gibi baktım olaya ama kuzey yön belirten bir kelime hatta soğuk gelir bana hep. Kuzey koyacagina doğu koy derim mesela çünkü doğu başlangıçtır bence medeniyetten batı değil aksine doğu dan gelir. O açılardan baktım, soyad ile ses ahengine baktım yoksa isim yorumcusu falan değildim tamamen içimden geldi. Ayrıca ben de erkek ismi arıyorum, bir tane kuran a uygun ya da sahabe ismi bulundurmak istiyorum ve henüz bulamıyorum mesela. Tamamen içten gelen biseydi yaa çok utandım şu an 🙈