Serfes1 Merhabalar arkadaşlar 19+4 olduk 2-3 gündür bebeğimin hareketlerini net olarak hissetmeye başladım ama küçük hareketlerde sıkıntı yok ama dünden beri çok güçlü hareketler yapıyor mide bulantısı oluyor bende sizlerde de oldu mu garip mi ?