[silindi] Hanımlar ben ilk aylarımda yedim ceviz, hic yemedim diyemem yani, ama bu aralar yemedim, yine baslasam yemeye, bebege yine faydası olur değil mi?
gamzecgr [silindi] beslenme düzeni ilk 3 aydan sonra önemli zaten o yüzden ara öğünlerinize ekleyin tabi
rumeysattnc [silindi] ceviz bebeğe en çok kilo aldıran aynı zamanda beyin gelişimine katkısı çok büyük tabi çok aşırı kaçmadan fazlası anneye kilo yapıyormuş günlük 3-5 ceviz içi yeterli☺️