2prensesannesiiii Ya mayısta aldık doğum yaptım kaldı şimdi gebeyim yine napayım dr yazın bozulur riske atmayalım dedi yenisini yazdı progestan coraspinde var onlarında yenisini yazdı kullanılmaz mı ya tarihleri güncel
Pamuk 2prensesannesiiii Benim Nisan ayında kızımda kalanlar vardı 2024 skt kullandım hepsini buna ilk hamile kaldığımda.
MUSU21 2prensesannesiiii evt yazik gunah bosa giden herseye cok uzuluyorum.. ayrica maddi olarakta cok pahali normalde 890 tl ben ucretli satin aldim.
2prensesannesiiii Pamuk ya bi de 6.5 ay geçti sadece aradan bilemedim ki evdeki coraspini ve progestanı içiyorum
2prensesannesiiii Sermec27 bakalım eşim alacak bugün evdeki coraspin ve progestan kullandım ama eşim alana kadar
2prensesannesiiii Emine010922 hayır beklenen bi gebelik değildi ama öğrenince başladı dr aslında gebelik düşününce başlamam gerekiyor doğrusu böyle 🥲🙏🏻
2prensesannesiiii MUSU21 yaaa ama bak sağlık ocağı bizde dolaba katmıyoruz demiş eşime bizimki güneş gelecek bi yerde de değil serin güneş gelmeyen bi yerde muhafaza edildi kullanırım ya