Bsrgvn 23 haftalıkken yaptırdım. Bir gün sonra kol ağrısı oldu 3-4 gün sürdü bu ağrı. Bende çok halsizlik yaptı. Bebeğimi biraz etkiledi. 3-4 gün boyunca çok sakindi, pek hareket etmedi. Doktorla görüştüm. Aşı anneye yan etki yapınca doğal olarak bebekte etkileniyormuş ama korkulacak bisey yokmuş. Ayni günün akşamı eski haline döndü :)