Glen Selam hamişler 32 +3 üm normalde bu haftalarda doktor 2 haftada bir cagırması lazımdı yani ilk kızımda doktorum öle yapmıstı bu gittiğim bir ay sonra gel dedi benimde kafam karıstı? Sizinde böle bişey basımıza geldimi?
DilekY35 Glen bende de aynı 36 hafta olunca gel dedi herşey yolunda olduğu için ağrı sancı fln olursa bekleme gel dedi