happykis12 Tansiyonum yüksek olduğu için günde 3 kez alfamet kullanıyorum fakat 1 haftadır tansiyonlarım güzel bu sabah baş ağrısıyla uyandım acaba bu haptan mı doktoruma da yazdım daha cevap vermedi bu şekilde olup kullanmaya devam eden var mı
gamzecgr happykis12 kullanıyorum benim de dün 13/9 du anca düştü 12/8-13/8 gidip geliyor (13/8 sınır bu arada) doktorum şuan senin durumun için 13/9 da normal sürekli kalmadığı sürece dedi.Sizin birden çok düşmüş kullanın ilacı ama doktorunuza haber verin mutlaka birden bu kadar düşmesini kontrol etmesi gerekiyor
gamzecgr happykis12 arkadaşımda da aynı problem oldu yüksekten birden fazla düştü doktoru önce damarları bı kontrol etti direnç,damara baskı var mı vs diye onda bişi çıkmadı.Protein sınıra biraz yakın çıkınca idrar toplama istedi
happykis12 gamzecgr şuan 25. Haftadayım uzun süredir kullanıyorum bu hapı hep tansiyonum 13-8 13-9 falandı 1 hafta önce zemzem ve hurma yedim ne olduysa o günden sonra oldu tansiyonlarım o günden beri düşük cumartesi kontrolüm var konuşucam bakalım doktorla
happykis12 gamzecgr ben başından beri çekiyorum Malesef 14-10 u falan görmüşlüğüm var🤦🏻♀️ Tansiyon çok önemli takip etmemiz gerek
gamzecgr happykis12 ben de 15/9 u gördüm artık hemen ilaca başlattı doktorum 😪 33 haftaligiz 1 haftadır çıktı bende de şükür gebelik zehirlenmesi değil de insan tedirgin oluyor şimdilik 12/8 13/8 gidip geliyoruz bakalım inşallah yükselmez daha da
happykis12 gamzecgr seninde ikiz gebelikti sanırım canım sona gelmişsin artık inşallah sağlıkla kucağına alırsın bebişlerini aman ihmal etme tansiyonu son zamanlar daha da önemli🙏🏻
gamzecgr happykis12 sürekli takipteyim artık.Tesekkurler hepimiz sağlıklı sıhhatli kavuşuruz inşallah 💐🙂